- کارت باشگاه مشتریان اکوپال یک کارت خرید بانکی عضو شبکه شتاب است و کلیه قوانین و مقررات مربوط به کارت های خرید شبکه شتاب مشمول این کارت نیز می شود.
- باشگاه مشتریان اکوپال یک برنامه وفاداری برای مشتریان است تا ضمن اعتماد، احترام، اعتبار و افزایش قدرت خرید، از خرید خود لذت ببرند، امتیاز بگیرند و سطح کارت خود را ارتقاء دهند. این برنامه برای عضو باشگاه ارزش افزوده مطلوبی ایجاد می کند، اما اگر فردی به هر نحو ممکن از کارت باشگاه سوء استفاده نماید یا با تراکنش های صوری درصدد جذب منافع برای خود یا دیگران برآید، مدیریت باشگاه مشتریان اکوپال حق دارد به تشخیص خود، او را از تمامی خدمات مالی اکوپال محروم نماید.
- هر متقاضی می تواند بدون محدودیت عضویت در باشگاه های مختلف، حداکثر ۲ کارت عضویت (سطوح مختلف) داشته باشد.
- به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و انجام تراکنش های صوری، خدمات مالی اکوپال، ساز و کارهای زیادی ایجاد نموده است که از جمله آن می توان به محدودیت یا لغو امتیاز نقدی ماهانه، اشاره نمود. مدیریت باشگاه می تواند این ساز و کارها را در هر زمان تغییر دهد یا برای افراد خاصی بنا به تشخیص خود، اعمال نکند.
- مدیریت باشگاه می تواند براساس برنامه های خود خدمات قابل ارائه به مشتریان شامل امتیاز نقدی، امتیاز ارتقاء و خدمات ویژه را برای سطوح مختلف کارت عضویت باشگاه افزایش یا کاهش دهد. این تغییرات در وب سایت و اپلیکیشن اکوپال و باشگاه به مشتریان اطلاع رسانی می شود.
- درخواست و پیگیری صدور و شارژ کارت، صرفا از طریق موارد ذکر شده در قسمت مربوطه انجام می گیرد و در صورت انجام خلاف آن و ایجاد مشکلات احتمالی، مسئولیت آن با فرد می باشد.
- در صورت مفقود گردیدن کارت، دارنده ی کارت باید هرچه سریعتر با امور مشتریان یا شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-021 تماس گرفته، و یا به نزدیک ترین شعبه بانک آینده مراجعه نماید.
- هرگونه دست بردن در کارت، شبیه سازی و کپی برداری، در حکم جرم تلقی گشته و با آن طبق قوانین بانکی و جزایی برخورد قانونی می شود.
- مسئولیت تطبیق صحت اطلاعات هویتی متقاضیان عضویت در باشگاه، با اطلاعات ثبت شده نظیر شماره کارت ملی، نام و تلفن همراه در سازمان ها و شرکت هایی که به صورت متمرکز درخواست عضویت سازمانی برای پرسنل خود می نمایند، صرفا برعهده ی سازمان مربوطه است.
- هنگام مراجعه به مراکز پیشنهادی، پرداخت مبالغ باید تنها از طریق کارت خوان همان محل صورت گیرد. در غیر این صورت تراکنش بطور اتوماتیک مشمول امتیاز نقدی نمی گردد و جهت مرتفع نمودن مشکل، مراتب باید به امور مشتریان گزارش گردد.
- هر عضو باشگاه تنها مجاز است از کارت خود برای استفاده از مراکز پیشنهادی، استفاده نماید و استفاده از کارت های دیگران برای پرداخت هزینه ها در این مراکز، تخلف محسوب می شود.
- اعضای محترم باشگاه در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کوتاهی مانند اعلام بهای مازاد برای کالا یا خدمات، افت کیفیت خدمات دهی، و …، از سوی پذیرندگان خدمات ویژه، باید مورد را به امور مشتریان باشگاه گزارش نمایند و شخصا با پذیرنده خدمات برخورد نداشته باشند.
ضوابط و مقررات همکاران
- ارائه دهندگان خدمات و مراکز طرف قرارداد متعهد هستند از هر گونه اقدامی برای شناسایی عضویت باشگاه خودداری نمایند و شناسایی اتفاقی نیز باید صرفا منجر به تکریم بیشتر عضو باشگاه مشتریان اکوپال شود.
- ارائه دهندگان خدمات به پذیرش مسئولیت و پاسخگوئی هر گونه سوء رفتار در اجرای تعهدات و خدمات موضوع قرارداد نسبت به اعضای باشگاه مشتریان اکوپال، متعهد می باشند.
- ارائه دهندگان خدمات موظف به پیروی از کلیه مفاد و موارد مذکور در فرم درخواست مشارکت بوده و در صورت احراز خلاف آن، متعهد به جبران کلیه ضرر و زیان مادی و معنوی عضو باشگاه مشتریان اکوپال، خدمات مالی اکوپال، شرکت رایان اندیش رشد و بانک هستند.